OTVORILI

smo novu lokaciju

Wespa Business Lounge

WESPA SPACES

otovrenje - jesen 2020

Moderno-Industrijski uredi za digitalno doba

Kreirajte svoj prostor s nama

Projekt WESPA ureda i coworking prostora moderni je koncept ureda u partnerstvu sa Green Gold Centrom. WESPA kreira poticajnu radnu okolinu za moderne tvrtke koje od ureda traže vrhunsko iskustvo korištenja tijekom cijelog radnog dana.  Naša lokacija pokriva sve vaše poslovne potrebe pomoću inovativnih i digitaliziranih pristupa dijeljenju resursa i sadržaja: od mjesta za rad, preko zona za odmor i zabavu, do konferencijskih prostora i restorana. 

Što nudimo

Funkcionalni radni prostori

320 uredskih i poluotvorenih radnih mjesta, 20+ soba za sastanke i pozive

Sve usluge, jedna cijena

Svi troškovi uključeni su u cijenu najma

Konferencijski prostori

350m2 podijeljeno na dvorane kapaciteta od 8 do preko 200 osoba

Fleksibilni uvjeti najma

Ugovori na 3, 6 i 12 mjeseci uz mogućnost promjene broja korištenih radnih mjesta

Odlična lokacija

Nalazimo se u poslovnom centru Zagreba između aerodroma i Centra grada

Restoran i ugostiteljstvo

Organska hrana, moderno uređenje i raznovrsna ponuda

Usluge virtualne firme

Registracija adrese, zaprimanje pošte i recepcija

Parking za sve

Dolazite autom, motorom ili biciklom? - parking u blizini dostupan je svima

COWORKING

Digitalna revolucija mijenja svakodnevni život – od taksija i dostave pomoću aplikacija do načina rezervacije ljetovanja. 

Ključni pokretači digitalne ekonomije: 

  • smanjenje troškova pomoću dijeljenja resursa
  • promjena fokusa sa posjedovanja na želju za boljim iskustvom korištenja
  • tehnologija kao ključ nove paradigme
  • omogućavanje besprijekorne usluge, optimizacije i povezivosti uz smanjene troškove

Coworking implementira ove koncepte u način korištenja prostora: za rad, sastanke i radni odmor, ali i slobodno vrijeme i druženje s kolegama. Pomoću tehnologije za koordinaciju među članovima coworking hub nudi bolje iskustvo radnog dana uz niži trošak i fleksibilnije cijene u usporedbi s klasičnim najmom. 

Opis prostora

MODERAN I FUNKCIONALAN

Projektirajući prostor pratili smo posljednje trendove čistog industrijskog dizajna spojenog s udobnosti tokom korištenja. Prostor od 2600m2 na tri kata podijeljen je na zone posebne namjene. Uredski dio pun je danjeg svjetla, a prostori zajedničkog sjedenja pregrađeni su staklenim stijenama radi smanjenja razine buke.

Sastanci i konferencije

Na 350m2 prizemlja se nalaze moderno opremljene sobe za sastanke i konferencijske sale. Cilj nam je ponuditi funkcionalan prostor za različite potrebe. Imate li važnu video-konferenciju do 12 sudionika ili održavate događaj za preko 200 posjetitelja? Prateća oprema i razni kapaciteti na raspolaganju su članovima i gostima.

Ugostiteljstvo

Uz uređenje ugostiteljskog prostora u modernom stilu restoran i caffe bar na 250m2 donosi vam zdravu, organsku, dnevno svježe pripremljenu hranu, svježe voćne sokove i prirodne koktele – bilo da uzimate odmor od rada ili sudjelujete na konferenciji. Na raspolaganju će u drugoj fazi biti otvorena i krovna terasa s pogledom na grad.

Play and relax

Prostor sadrži više zona za odmor i igru koje uključuju: video igre, klasične stolne i društvene igre, društvene knjižnice i prostore sa stalnom glazbom/video projekcijom uz koje se možete odmoriti od posla ili jednostavno zamijeniti radnu okolinu opuštenim okruženjem.

UREDI I COWORKING

Najbitniji dio svakog radnog dana je radno mjesto i uredsko okruženje gdje ga provodite. U skladu s time težimo pružiti komfor i funkcionalnost, te mogućnost izbora koji odgovaraju većini radnih potreba. Coworking radna mjesta nalaze se u poluotvorenim prostorima kako bismo ostvarili kompromis između zajedničkog rada i tihe radne okoline. Nudimo urede kao izbor za dodatnu razinu privatnosti. Naših 20 soba za sastanke, uključujući kabine za pozive dostupne su na korištenje našim članovima.

Navedene cijene predstavljaju primjer troška najma uz ugovor na 6 mjeseci. Točnu ponudu, koja ovisi o tipu usluga, broju radnih mjesta i trajanju ugovora izrađujemo prema vašem upitu uz mogućnost konzultacija kako bismo naše usluge prilagodili vašim potrebama. 

FlyDesk – Stol u coworking prostoru na raspolaganju uz dnevni najam.

OwnDesk – Stol rezerviran u coworking prostoru.

OfficeDesk – Stol u dijeljenom ili privatnom uredu na 1. ili 2. katu. Najviše 6 stolova u jednom uredu.

Virtual – Usluge za tvrtke kojima je potrebna registracija sjedišta i povremeno korištenje prostora.

Hybrid – Za one koji žele koristiti dio naših usluga prema vlastitim potrebama.

Nudimo nekoliko opcija usluga uz samo radno mjesto – možete birati između niže cijene uz osnovnu funkcionalnost ili nešto više cijene koja može uključivati i parking. 

COWORKING

FlyDesk 27.5 / dan
  • Stol i ergonomska stolica u coworking sekciji
  • Internet
  • Print, scan, copy (fair usage)
  • 1h korištenja soba za sastanke
  • Ormarić za osobne stvari
  • Parkirno mjesto
  • Popust na najam event prostora
  • Popust na ulaznice za evente
OwnDesk 232.5 / mj
  • Dedicirani stol i ergonomska stolica
  • Internet
  • Print, scan, copy (fair usage)
  • 8h korištenja soba za sastanke
  • 10% popusta na najam event prostora
  • 10% popusta na ulaznice za evente
  • Ormarić za osobne stvari
  • Parkirno mjesto

OFFICE

OfficeDesk od € 282.5 / mj
  • Stol i ergonomska stolica u privatnom ili dijeljenom uredu
  • Internet
  • Print, scan, copy (fair usage)
  • 15h korištenja soba za sastanke
  • 15% popusta na najam event prostora
  • 15% popusta na ulaznice za evente
  • Ladičar ili dodatni manji namještaj po dogovoru
  • Parkirno mjesto

VIRTUAL & HYBRID

Virtual Company — Smart 125 / mj
  • Adresa za registraciju tvrtke
  • Logo Vaše tvrtke na našoj web stranici
  • 3x FlyDesk
  • 10h korištenja soba za sastanke
  • 10% popusta na najam event prostora
  • Virtualna tajnica
  • Logo Vaše tvrtke u lobbyu
  • Popust na restoran & caffe
Virtual Company — Premium 187.5 / mj
  • Adresa za registraciju tvrtke
  • Virtualna tajnica
  • Logo Vaše tvrtke na našoj web stranici
  • Logo Vaše tvrtke u lobbyu
  • 5x FlyDesk
  • 15h korištenja soba za sastanke
  • 20% popusta na najam event prostora
  • Popust na restoran & caffe
Meetings Pack 437.5
  • 20 sati korištenja soba za sastanke
  • Mogućnost coffee breaka uz nadoplatu
  • Dodatna oprema po dogovoru

PDV uključen u cijenu!

Naša ponuda uključuje:

Sve režije i troškove u jednoj cijeni: internet i printanje po “fair usage” principu, potpuno opremljeno radno mjesto uz izbor dodatnih ergonomskih opcija stolice, 24/7 pristup radnom mjestu putem aplikacije ili kartice, čišćenje radnog prostora 2 puta tjedno uz dnevno čišćenje zajedničkih prostora, korištenje čajnih kuhinja na svakom katu, pristup sobama za sastanke i kabinama za pozive, dodatne popuste za restoran, korištenje konferencijskih usluga te parking i usluge Virtualne recepcije ovisno o izabranom paketu. Članovi besplatno ili uz popust na registraciju sudjeluju u konferencijama i događanjima u organizaciji huba.

Dvorane

WESPA SPACES na 350m2 prizemlja uključuje izbor soba za konferencije od 8 do preko 200 sudionika. Recepcija je na usluzi za pomoć pri dogovoru i organizaciji događanja, a naš restoran i ugostiteljstvo stoje na raspolaganju za sve vezane potrebe.

AMFITEATAR

Otvoreni prostor za prezentacije i izvođače sa sjedećim mjestima na više razina, uz centralni lobby i café.

KINO

Kino dvorana opremljena za medijska iskustva. Sjedeća mjesta na više razina.

MEDIA SOBE

Dvije manje i dvije veće sobe za 4 do 8 sudionika uz opremu za sastanke na daljinu.

BRAIN GYM

Dvorana pravilnog kvadratnog oblika od 30m2 za do 20 sudionika.

BOND

Dvorana pravilnog kvadratnog oblika od 40m2 za do 36 sudionika.

INDIGO

Dvorana pravilnog pravokutnog oblika od 70m2 za do 60 sudionika.

INCUBATOR

Dvorana dugačkog pravokutnog oblika od 110m2 za do 90 sudionika.

Eventi

Ako za svoj event tražite nezaboravno iskustvo, WESPA vam nudi jedinstven spoj moderne kuhinje, upečatljivog interijera i svih potrebnih usluga. Kao idealnu pozornicu za vaše kreativne ideje nudimo konferencijske prostore u kombinaciji sa ugostiteljstvom i lobby event prostorom sa tribinom za posjetitelje ili izvođače.

Obratite nam se s povjerenjem!

Lokacija

Zavrtnica 17 kultna je lokacija gdje su se rađale neke od poznatih hrvatskih firmi i brandova.

U samom poslovnom centru grada Zagreba na Radničkoj uz jednostavan prilaz sa Branimirove i Heinzelove (pored PET Centra) lokacija omogućava brz pristup centru grada s jedne i međunarodnoj zračnoj luci s druge strane.

U neposrednoj blizini su veliki parking kapaciteti i satni parking u samom krugu Zavrtnice.

Kontaktiraj nas




    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    KONTAKTI
    • Zavrtnica 17, 10000 Zagreb

    • Recepcija: +385 99 532 9947

      Prodaja: +385 99 3756 777

      Eventi: +385 97 657 5660

    • info@wespa-spaces.hr

      prodaja@wespa-spaces.hr

      events@wespa-spaces.hr